آموزش زبان مجاری مجارستان

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. تحصیل در مجارستان
  4. chevron_right
  5. آموزش زبان مجاری مجارستان

آموزش زبان مجاری مجارستان

آموزش زبان مجاری مجارستان ، معرفی آموزشگاههای معتبر تدریس زبان مجاری کشور مجارستان ، موسسات آموزش زبان مجاری در مجارستان

با توجه باینکه مردم کشور مجارستان به زبان مجاری صحبت می کنند و افرادی ازجامعه مسن تر جامعه نیز به زبانهای روسی و آلمانی آشنایی دارند ، به تمامی دانشجویانی که قصد دارند در آینده در کشور مجارستان زندگی کنند و یا فعالیت تجاری در این کشور داشته باشند توصیه می گردد زبان مجاری را نیز در اوقات فراغت در کالجها و مؤسسات آموزشی زبان مجاری مجارستان بگذرانند تا بتوانند هر چه سریعتر با این زبان آشنا شوند. معمولا کسانیکه که در خود محیط کشور زبان آن کشور را یاد میگریند، پیشرفت سریعتری در ضمینه یادگیری زبان آن کشور دارند.

شهریه دوره زبان مجاری کشور مجارستان در اینگونه مؤسسات آموزش زبان در کشور مجارستان معمولا ۲۰۰-۱۰۰ یورو می باشد.

آموزش زبان مجاری مجارستان

آموزش زبان مجاری مجارستان

موسسه آموزش زبان مجاری اینترکلوب

موسسه اینتر کلوب مجارستان یکی از کلاسهای آموزشی زبان مجاری است در بوداپست مجارستان که معمولا کلاسهای فشرده و نیمه فشرده زبان مجاری برگزار می نماید.

دوستان باید توجه داشته باشند صرف تحصیل در این کلاسهای آموزشی اقامتشان تمدید نمی گردد زیرا اینگونه موسسات قادر به گرفتن اقامت تحصیلی مجارستان برای دانشجویان خارجی نیستند.

Intensive course for beginners

۱۱۱۱bertalan lajus ut. 17

Tel.  ۰۰۳۶۱ ۲۷۹۰۸۳۱

مؤسسه آموزش زبان مجاری خانم النا

موسسه خانم النا یک موسسه خوب آموزشی برای فراگیری زبان مجاری در شکور مجارستان  است که کلاسهای نیمه خصوصی دوره های زبان مجاری برگزار می نماید و کلاسهای آموزشی آن معمولا ۳ الی ۵ نفره است و ماهیانه حدود ۱۷۰ یورو هزینه آموزش زبان مجاری موسسه آوزش زبان خانم النا است.

کسانی که مایلند در کشور مجارستان زندگی و تجارت نمایند باید ابتدا زبان مجاری فرا گیرند و این مورد یکی از الزامات موفقیت در زندگی و تجارت در کشور مجارستان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر:

آیا نیاز به مشاوره دارید؟ به روی علامت وااتس آپ پایین صفحه کلیک کنید یا فرم تماس با ما و یا ثبت نام آنلاین را پر کنید تا ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هفده + 13 =

فهرست