مهد کودک هپی کیدز مجارستان

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. تحصیل در مجارستان
  4. chevron_right
  5. مهد کودک هپی کیدز مجارستان

مهد کودک هپی کیدز مجارستان

مهد کودک هپی کیدز مجارستان در منطقه ۱۲ بوداپست و در خیابان فدور اوتسا در یک منطقه بسیار زیبای ویلایی در شهر بوداپست مجارستان واقع شده است و دارای ۲ طبقه با امکانات آموزشی بسیار خوب برای کودکان می باشد.

این مهد کودک اینترنشنال بوده و به زبان انگلیسی است و کودکان بالای ۳ سال را می پذیرد و شهریه این مهد کودک ۳۰۰ یورو در ماه می باشد.

مهد کودک هپی کیدز مجارستان محیط  بسیار امن برای کودکان  زوج هایی می باشد که در مجارستان شاغل هستند و یا مناسب برای کسانی که به صورت دانشجویی برای تحصیل در مجارستان آمده اند و زمان کافی برای مراقبت از کوکان خود را در ساعات اداری و یا ساعات که در دانشگاه های شهر بوداپست مجارستان هستند را ندارند.

مهد کودک هپی کیدز مجارستان از بهترین کادر مربیان آموزش دیده در زمینه کوکان بهره مند است که به زبان های انگلیسی و مجاری تسلط کافی را دارند و به بهترین نحو ممکن با کوکان ارتباط برقرار میکنند.

مهد کودک هپی کیدز مجارستان

مهد کودک هپی کیدز مجارستان

برنامه های آموزشی متنوع در زمینه بالا بردن ضریب هوشی کوکان، ایجاد خلاقیت در کودکان به همراه راهکارهای علمی بر پایه روانشناسی کودک ، اماده سازی کودکان جهت تصیل در مقاطع دبستانی ، برنامه های دقیق تغذیه متناسب با شرایط کودکان تحت نظر پزشک تغذیه کودکان ، ایجاد مسئولیت پذیری ، تشخیص و  از بین بردن ناهنجاری های سنین کودکی زیر نظر مربیان مجرب و … جزو وظایف مهد کودک هپی کیدز مجارستان می باشد.

ظرفیت پذیرش مهد کودک هپی کیدز مجارستان محدود می باشد ، برای ثبت نام حتما باید به صورت حضوری و یا تلفنی با مهد کودک هپی کیدز مجارستان در شهر بوداپست هماهنگی لازم انجام شود.

مهد کودک هپی کیدز مجارستان برای ثبت نام نیاز به اطلاعات دقیق در مورد شرایط فعلی کودکان دارد تا بتواند با بهره گیری از این اطلاعات بهترین برنامه را برای کودکان تنظیم کند.

کسانیکه در کشور مجارستان شهر بوداپست اقامت دارند می توانند با مراجعه به آدرس زیر و یا تماس تلفنی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند.

برای اطلاعات بیشتر:

آیا نیاز به مشاوره دارید؟ به روی علامت وااتس آپ پایین صفحه کلیک کنید یا فرم تماس با ما و یا ثبت نام آنلاین را پر کنید تا ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

11 + دوازده =

فهرست