مدرسه سفارت ایران در مجارستان

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. تحصیل در مجارستان
  4. chevron_right
  5. مدرسه سفارت ایران در مجارستان

مدرسه سفارت ایران در مجارستان

مدرسه سفارت جمهوری اسلامی ایران در بوداپست

سفارت جمهوری اسلامی ایران در میدان مسکوواتر خیابان بیلبو اوت بوداپست یک دبستان کوچک با سه اتاق آموزشی دارد که دارای امکانات آموزش برای کودکان تا مقطع پنجم دبستان است ولی با پذیرش دبستان مدرسه سفارت ایران در مجارستان اداره مهارجرت مجارستان به دانش آموز ویزای تحصیلی نمی دهد. شهریه دبستان مدرسه سفارت ایران در مجارستان طبق تعرفه آموزش و پرورش ایران در حدود ۲۰۰۰-۱۰۰۰ دلار در سال است.

زوج هایی که مشغول به کار در کشور مجارستان می باشند و یا شاغل به تحصیل در مجارستان می باشند می توانند فرزندان خود را مدرسه سفارت ایران در مجارستان برای دوره های انتدایی ثبت نام نمایند.

مدرسه سفارت ایران در مجارستان

مدرسه سفارت ایران در مجارستان

لازم به ذکر است مدرسه سفارت ایران در مجارستان نحوه تدریس به دانش آموزان و نحوه امتحانات آخر سال مدرسه سفارت ایران در مجارستان زیر نظر وزارت آموزش و پرورش جمهموری اسلامی ایران انجام می پذیرد و مدرک اخذ شده هر سال مورد تایید وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران و آموزش و پرورش کشور مجارستان می باشد. بعد از به اتمام رسیدن دوره دبستان دانش آموزان موظف به تایید مدارک خود در آموزش و پرورش کشور مجارستان می باشند تا بتوانند در مقاطع تحصیلی بالا تر در مجارستان تحصیل نمایند.

دانش آموزان مقاطع بالاتر که می خواهند در مدرسه سفارت ایران در مجارستان تحصیل نمایند می توانند از مدارس اینترنتی وابسته به آموزش و پرورش ایران استفاده نمایند و یا در مقاطع بالاتر دانش آموزان باید به مدارس بین المللی انگلیسی زبان در شهر بوداپست کشور مجارستان مانند مدارس زیر مراجعه نمایند:

–               American International School

–               British School

–               BME international School

مدارک مدارس بین المللی شهر بوداپست مجارستان مورد تایید وزارت آموزش و پرورش جمهموری اسلامی ایران می باشد. پس از اتمام این دوره دانش آموزانی که قصد بازگشت به ایران را دارند ابتدا باید پس از تشکیل پرورنده تحصیلی در سفارت ایران در مجارستان نسبت به تایید مدارک خود در ایران اقدام نمایند.

برای اطلاعات بیشتر:

آیا نیاز به مشاوره دارید؟ به روی علامت وااتس آپ پایین صفحه کلیک کنید یا فرم تماس با ما و یا ثبت نام آنلاین را پر کنید تا ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

17 − نه =

فهرست