مدارس آمریکایی مجارستان

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. تحصیل در مجارستان
  4. chevron_right
  5. مدارس آمریکایی مجارستان

مدارس آمریکایی مجارستان

مدارس بین المللی مهم در کشور مجارستان

مدرسه بی ام ای، مدرسه بین المللی انگلیسی بوداپست، مدرسه بین المللی آمریکایی در کشور اروپایی مجارستان به زبان انگلیسی

مدارس آمریکایی مجارستان

مدارس آمریکایی مجارستان

مدرسه بی ام ای در مجارستان

مدرسه بی ام ای که وابسته به دانشگاه فنی و مهندسی بوداپست است و در نزدیکی همین دانشگاه در منطقه ۱۲ در بودا واقع شده است ، از سال گذشته شروع به پذیرش دانش آموز خارجی به زبان انگلیسی نموده است.

شهریه مدرسه بی ام ای در حال حاضر ۵۰۰۰ دلار است و امکانات پانسیون کامل و خوابگاه ندارد و دانش آموز باید شخصا خانه اجاره نماید.

مدرسه بین المللی انگلیسی بوداپست در مجارستان

مدرسه بین المللی انگلیسی بوداپست مجارستان در منطقه ۱۲ شهر بوداپست که یکی از بهترین مناطق است واقع شده است و دارای امکانات خوب آموزشی به زبان انگلیسی با پانسیون کامل برای دانش آموزان خارجی است.

شهریه این مدرسه سالیانه ۱۶۰۰۰ دلار است و دانش آموز حداقل باید ۲ سال ثبت نام نماید و دانش آموزان ایرانی را صرفا برای ثبت نام در سال آخر دبیرستان نمی پذیرد.

دانش آموز برای مشخص شدن سطح علمی باید حتما در امتحان تعیین سطح علمی و زبان انگلیسی شرکت نماید.

مدرسه بین المللی آمریکایی در مجارستان

مدرسه بین المللی آمریکایی مجارستان بصورت شبانه روزی و بین المللی است و در کلیه مقاطع خدمات تحصیلی ارائه می دهد و حومه شهر بوداپست در مسیر اتوبان بوداپست وین قرار گرفته است و شهریه آن سالیانه ۸۰۰/۱۹ دلار است.

برای ثبت نام در مدرسه بین المللی آمریکایی مجارستان دانش آموز باید قبل از ماه جولای اقدام نماید و در امتحان زبان انگلیسی و مصاحبه شرکت نماید تا مقطع تحصیلی دانش آموز مشخص شود.

این مدرسه دارای فضای آموزشی بسیار بزرگ و خوب با امکانات پانسیون شبانه روزی است. در حال حاضر این مدرسه نامه تضمین برای صدور ویزای تحصیلی صادر نمی کند.

برای اطلاعات بیشتر:

آیا نیاز به مشاوره دارید؟ به روی علامت واتس آپ پایین صفحه کلیک کنید یا فرم تماس با ما و یا ثبت نام آنلاین را پر کنید تا ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار × 1 =

فهرست