دوره زبان انگليسی در مجارستان

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. تحصیل در مجارستان
  4. chevron_right
  5. دوره زبان انگليسی در مجارستان

دوره زبان انگليسي در مجارستان

دوره زبان انگليسي در مجارستان

کالج های زبان انگلیسی در مجارستان

براي آموزش زبان انگليسي یک یا دو ترم دوره آموزش زبان وجود دارد و دانشجويان متقاضی تحصیل در مجارستان كه مدرك زبان انگليسي ندارند و یا سطح زبان انگليسي ضعيفي دارند توصيه مي گردد حتما دوره زبان انگليسي را در مجارستان بگذرانند و دانشجوياني که در حد متوسط به بالا هستند مي توانند به كورس پيش دانشگاهي دانشگاه ها و کالج های مجارستان ورود كنند.

پس ازمشخص شدن میزان سطح زبان انگلیسی دانشجو متقاضی تحصیل در مجارستان، کالج مناسب جهت تحصیل توصیه می گردد.

زبان تدريس دانشگاههای مجارستان : انگليسي، آلماني، فرانسوي و مجاري دوره پیش دانشگاهی: دوره يكساله آماده سازي قبل از ورود به دانشگاه.

دانشجوياني در حد متوسط (Intermediate)  به بالا هستند مي توانند به كورس پيش دانشگاهي ورود كنند.

دوره زبان انگليسي در دو كالج اينترنشنال و كالج اوسينا برگزار مي شود و شهريه آن با شهریه دوره پیش دانشگاهی مساوی و 5200 يورو مي باشد.

هزینه دوره پیش دانشگاهی: در كالجهاي مختلف بسته به كيفيت متنوع مي باشد و شهريه این دوره 5700 يورو در كالج اينترنشنال و کالج اوسينا و 8000 دلار در کالج دانشگاه پچ و 4800 يورو در کالج دانشگاه آلبرت سنت جورجي و 6400 یورو در دانشگاه مهندسی بوداپست است.

دوره های زبان انگلیسی در کشور مجارستان دوره بسیار حساسی برای دانشجویان متقاضی تحصیل در کشور مجارستان می باشد و این دوره می تواند در تمامی طور دوره تحصیل در کشور مجارستان برای دانشجویان دخیل باشد، به همین دلیل موسسه دانشجویان بهترین کالج ها را برای متقاضیان تحصیل در کشور مجارستان انتخاب می کند که هم سطح بالایی کلاس ها داشته باشند و هم محیط مناسبی برای دانشجویان متقاضی تحصیل  در کشور مجارستان باشد.

سیستم تحصیلی دانشگاهها: سيستم ترميك و دارای دو ترم در سال می باشد شروع ترم تحصیلی دانشگاهها: سپتامبر و ژانويه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

5 × 5 =

فهرست